love

 

سوختن با تو پروانه شدن می ارزد / عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد

گرچه خاکسترم همسفر باد ولی / جست وجوی تو به بی خانه شدن می ارزد

قلب

مرا صد بار از خود هم برانی/ به زندان خیانت هم رسانی

چه سود از مهر ورزیدن       / چه حاصل از وفا کردن

مرا لایق بدانی یا ندانی      دوستت دارم

قلب

یه فرشته گفت هر چی از این دنیا بخوای بهت می دم گفتم خواننده این پیامو می خوام  گفت من گفتم یه چیزی از این دنیا نه تمام دنیارو.

قلب

عشق یعنی التماس و انتظار عشق یعنی بوسه ای بر دست یار عشق یعنی هرچه دارم مال تو عشق یعنی پاو دل دنبال تو عشق یعنی خال و ابرویی کمان عشق یعنی تا ابد با من بمان.

قلب


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,ساعت 14:55 توسط fatima|


آخرين مطالب
» سال نو مبارک
» تو کجایی سهراب....
» عشق
» زندگی چیست؟
» داستان کوتاه
» محبت
» ستاره


Design By : Pichak